Marie-Luce CALLIGARI: PUEMI

E fisce PDF, e pudete fighjà quì sottu. Cù a figuretta quassù in cima di u ducumentu à dritta, puderete apre issu PDF in un’altra pagina. Cusì si pò vede nantu à u scraniu sanu.
In fondu di a pagina, una leia vi permette di telecaricà isse fisce PDF.

Texte: 

Marie Luce CALLIGARI

Hè prufessora di lettere muderne dapoi u 1994 è hà insegnatu in u secondariu è u superiore.

Cursofona da sempre, marita u so amore di a literatura à quellu, assulutu, di a lingua corsa, in a so vita persunale, prufeziunale è creativa.

Zitella digià, scrivia versi in corsu è u gustu di a scrittura puetica ùn hè mai smaritu. L'interessu pè a cultura l'hà incitata à ripiglià studii universitarii è à travaglià nant'à u simbulisimu animale in Corsica in l'arte è a literatura.

Ottene un DEA in LCC in u 1999. Vene à a scrittura in prosa, sempre in corsu, cù a perdita di u babbu è a brama di fà rinasce a voce cara chì li avia trasmessu a lingua è a visione di u mondu ch'ella porta.

Indiata in u sviluppu di l'insignamentu bislingu, prupone attività diverse à i so elevi, da a scrittura à l'attelli di teatru.

In u 2019, cù Tigru, una nuvella trà racontu di zitellina è contu fantasticu, vince u premiu Musanostra in lingua corsa.

Marianne Laliman