U TEMPU CHÌ PASSA
Attelli
Scontri di 30.03.2023U TEMPU CHÌ PASSA
U tempu hè una ricchezza ch’è no avemu da spende à piacè. U scurrimentu di i minuti, di l’ore, di i ghjorni, di i mesi è di l'anni hè una realità indiscutevule chì ci fughje sempre di manu. A vita hè custruita di mumenti, di ricordi è di sperienze chì passanu cum'è un fiume chì si lampa in un mare scunnisciutu. U tempu hè un fattore chì ci dà a misura di a vita è di a morte.
A tristezza di u tempu chì passa hè chì ci ricorda u passatu è ci face riflette nantu à u futuru. U passatu hè qualcosa chì ùn si pò cambià, ma hè un tesoru chì si pò custruisce è da induve si pò ritene insegnamenti è valori. U futuru hè incertu, ma hè custante, è ogni momentu chì passa ci dà a possibilità di creà u nostru futuru è di apprezzà e cose ch’è no avemu campatu.
U tempu hè à listessu tempu u nostru più grande amicu è u nostru più grande nemicu. A vita hè fatta d’avvenimenti chì ci facenu esse felici o tristi. U tempu ci face una chjama à ogni stonda, è ci aiuta à guarisce da e fatiche è di e suffrenze. Ma u tempu ci face ancu invechjà è ci face perde e nostre capacità fisiche è mentale.
Perciò, hè impurtante di campà ogni minutu chì passa cum'è un regalu è di vive a vita in piena cuscenza di u so valore chì ci arricchisce, di apprezzà ogni ghjornu è di fà qualcosa chì ci rende felice. A vita hè un'arte è ogni ghjornu hè una tela chì si pò pinghje cù e nostre scelte è e nostre azzione.
Pè compie, u tempu hè un fattore chì ci face cuntrullà e nostre vite. Hè impurtante di apprezzà ogni minutu chì passa è di campà a vita cù passione è determinazione. A vita hè un donu è u tempu hè u mezu chì ci face apprezzà sta ricchezza. U tempu hè inestimevule, perciò siamu pronti à abbraccià ogni minutu chì passa è campà ogni ghjornu cum'è un novu principiu.
U tempu, imperiosu è silentinu,
Senza ch'è nisun u pò impedì, corre
È cum’è l'onda nant'à u litu, more
È cusì vanu e nostre vite.
Ùn ci resta chè à ramintà,
E fole è i ricordi di stu mare,
Chì sò passati eri, ma chì sò sempre à noi,
Sustegnu à u nostru caminu chì ci face esse noi.
Ùn sò l'ore chì passanu,
Nè i mesi o l'anni chì scappanu,
Ma sò i mumenti chì ci fermanu,
In stu corsu sfrenatu è impettu.
U tempu, hè un fattore chì ci custringhje,
Ma chì ci dà dinù e stelle più fulgurente,
Chì ci face capì u valore di u tempu chì passa,
È ci mostra u caminu à seguità.
Allora apprezzemu ogni minutu chì passa,
È ogni ghjornu cum'è un novu principiu,
Perchè chì u tempu hè un inestimevule, donu
Chì ci face apprezzià a nostra vita meravigliosa è straordinaria.