A CORSICA IN U TREDECESIMU PISA BOOK FESTIVAL

(Salone talianu di u libru indipendente)

Scontri di 30.11.2015


CORSICA/TOSCANA UN CROGIOLO DI TRE LINGUE, CUGINE LATINE
E PROBLEMATICHE DI SCAMBIO E TRADUZIONE.

 

Si hè fattu u Pisa Book Festival da u 6 à l’8 di nuvembre scorsu.
A Corsica ci hè stata presente cum’ella ci hè dapoi trè anni –ed era ospite d'onore in l’edizione di u 2014-.
U centru d’issa participazione isulana hè statu u stand di l’Edizione Albiana. Da custindi si hè sviluppata una seria diviziosa di baratti, cuntatti è attività scritte , invitati, letture, cunferenze, scontri è po un cuncertu di musica taliana è corsa.

U tema innalzatu pè issa participazione 2015 era: Corsica/Toscana un crogiolo di tre lingue, cugine latine e problematiche di scambio e traduzione.

Venneri u 6 di nuvembre
Sala Conferenze (10.00-12.00) si hè fattu un workshop di traduzzione urganizatu da u Dipartimentu di Linguistica è Traduzzione di l'Università di Pisa (cù e prufessuresse A.Sanna è B.Sommovigo) intornu à l’ospiti corsi (G.Thiers, Stefania Padovani, Alessandra D’Antonio)

Book club (18.00) Scontru nant’à a traduzzione in corsu è in francese, in giru à u libru da zitelli “Ritrovar le storie” publicatu da l’edizione Corsare, in presenza di l’autori (M.A. Gozzi) è di e traduttrici (S. Padovani & A.D’Antonio). Ritrovar le storie (it.) = “Conta chì ti contu” (corsu) = “Kyrielle” (francese) è di l’edizione Albiana (G.Firroloni, B.Biancarelli) è di a Direzzione “Furmazione linguistica” di a CTC (G.P.Arrio, G.Ottaviani).

Gipsoteca (19.30) « Lettare di Corsica » (letture: panorama di a literatura corsa ingiru à
Ghj.Thiers, G.P.Arrio...

Sabatu u 7 di nuvembre
Book Club (14.00) Cunferenza « Tre lingue sorelle : Italiano, corsu, français » in presenta di
Ghj. Thiers, S.Padovani, A. d’Antonio, G.P.Arrio (CTC), Antonietta Sanna (Università di Pisa), Barbara Sommovigo (Università di Pisa).

Teatro Sant’Andrea (20.à0) Cuncertu di l’inseme corsu Sull’Aria (cantu, chitarra, viuluncellu nantu à musica di u ripertoriu italucorsu)

Dumenica l’8 di nuvembre Sala Pacinotti 17:00 : Corso e Gaelico : due lingue di cultura che trasmettono ancora emozioni. Letture di Ghjacumu Thiers è Donald Murray. Cuurdinatori: Fabrizio Franceschini, Università di Pisa, è Joseph Farrell, Università di Glasgow