MESSA À GHJORNU DI U 15 DI LUGLIU DI U 2013

Pè andà subitu à cunsultà i ducumenti, cliccate nantu à e parolle scritte in rossu

Salute,

Sta volta,

1- « A VINDETTA »
Marco CINI, autore di A VINDETTA, un drama rapresentatu da a Cumpagnia U TEATRINU, si hè ispiratu da e cronache ghjudiziarie di Salvatore VIALE. Un autore corsu chì ellu hà studiatu è ne cunnosce l’opera in tutti l’aspetti ecunomichi, culturale è pulitichi. A pezza hè stata ghjucata in Corti durante l’ultima SIMANA DI A LINGUA. Ottene, ogni volta, tamantu successu per via via di a so qualtà di cuntenuti literarii è teatrali, ma dinù chì u valore storicu d’issa figura di a Corsica trova u so ribombu in e cuscenza di l’attualità.

È s’elli vi garbanu i parangoni, andate à fà una fidighjata nantu à: Figli d'Arte Medas

Il Codice Della Vendetta Barbaricina di Antonio Pigliaru
con
Gianluca Medas - voce narrante
Andrea Congia - chitarra classica
Enzo Favata - sax e live electronics
Parola e Musica raccontano un mondo fatto di regole antecedenti alle regole, un mondo dove gli uomini e le relazioni creano la rete delle norme, un mondo in cui la Persona precede qualunque Codice. Uno Spettacolo di Teatro di Narrazione con Musiche di Scena, sospeso tra la tradizione e la sperimentazione, contemporaneo, acustico ed elettronico, cangiante. Quasi un Poema costituito da versi, esperienze ed assiomi, per mostrare le profondita' emotive e le ruvide pieghe della Legge Orale.

2- MOSTRA DONN’È LETTERE
A mostra Donn’è Lettere hè stata pensa a è fatta durante a SIMANA DI A LINGUA CORSA purtata tutti l’anni da a CTC. Hè una campa di vede è leghje issi pannelli pensati da Jullian MATTEI è a squatra di u CPIE-CENTRU CORSICA-A RINASCITA. Dopu sposta un mese in Corti eccu la in Macinaghju da u 14 di lugliu, prima ch’ella andessi in altri lochi in Corsica è in altrò

3- DA LODEVE: “LES VOIX DE LA MEDITERRANEE”
U pueta Stefanu CESARI ch’è no avemu intesu pocu fà è ch’ellu si pò ritruvà quì in “Convergences poétiques” (Messa à ghjornu di u 15.05.2013) hà publicatu una bella racolta di puemi intitulata Le moindre geste / U minimu gestu (Colonna Edition, 2012). Hà da rapresentà a puesia corsa in a bellissima manifestazione “LES VOIX DE LA MEDITERRANEE” chì accoglie tutti l’anni tante spressione di u mondu sanu in Lodève.
www.voixdelamediterranee.com

4- CÙ ARAPÀ APPRUNTEMU L’OLYMPIA... 
U 16 di ottobre u gruppu Arapà passa à l’Olympia. Puru tamanta, a sala hè capita ch’ella ùn puderà accoglie à tutti. U gruppu a sà è ci permette di participà subitu avà è longu à a preparazione d’issu magnificu appuntamentu. Tenimu ci infurmati cunsultendu a so newsletter è barattendu idee è parè.
http://www.arapa.fr